Samen sta je sterker
We maken Tsuna graag samen met u nóg beter. Door goed te luisteren en snel te schakelen, zorgen we ervoor dat het programma echt aansluit bij uw wensen.
Gemakkelijk te gebruiken
Iedereen kan met Tsuna werken. We helpen u stap voor stap en denken met u mee. Niet zomaar een programma, maar een betrokken partner in uw praktijk.
Meer tijd voor de patiënt
Minder typen, meer aandacht voor de patiënt, met Tsuna Spraakherkenning!

Spraakherkenning in de praktijk

1. Opnemen
 
U kunt na het doornemen van een checklist met de patiënt het gesprek opnemen.
2. Transcriberen
 
Hierna zal automatisch het gesprek worden getranscribeerd.
 
3. Samenvatten
 
 U klikt nu op de knop analyseer om het consult naar de SOEP samen te vatten.
4. Checken 
 
Het is belangrijk om de SOEP nog even te checken nadat hij klaar is gezet. 
 
5. Opslaan
 
Sla nu uw SOEP verslag op in het dossier van de betreffende patiënt, en u bent klaar! 

Voordelen

Verslagstructuur op maat
Minder typen, meer aandacht voor de patiënt, met Tsuna Spraakherkenning!
Splits meerdere episodes naar elk een eigen verslag
Minder typen, meer aandacht voor de patiënt, met Tsuna Spraakherkenning!
Meertalige transcriptie mogelijkheden
Minder typen, meer aandacht voor de patiënt, met Tsuna Spraakherkenning!
Spraakherkenningsapp voor thuisvisites

Minder typen, meer aandacht voor de patiënt, met Tsuna Spraakherkenning!

Tsuna werkt samen! 

De samenwerking tussen Tetra en Tsuna!
We zijn trots om aan te kondigen dat ons slimme triage systeem een koppeling heeft met Bricks Huisarts!

Wat betekent dit voor jou!
Dankzij de koppeling tussen Tsuna’s slimme triage systeem en het HIS van Tetra | Healthy Technology wordt het gebruik van de applicatie nog efficiënter. Relevante patiëntgegevens worden nu direct zichtbaar in het dashboard. Bovendien kan het SOEP-verslag gemakkelijk naar het HIS worden verstuurd. Ook het maken van afspraken en het direct inplannen in de agenda is vanaf nu veel eenvoudiger!

 

“De begeleiding van binnen Tsuna is fantastisch. Ze zijn kritisch, innovatief en denken voortdurend mee. Geen vraag is te veel, en ze luisteren écht naar onze wensen.”

 

Monica
Huisarts

 

“De begeleiding van binnen Tsuna is fantastisch. Ze zijn kritisch, innovatief en denken voortdurend mee. Geen vraag is te veel, en ze luisteren écht naar onze wensen.”

 

Rober
Huisarts

 

“De begeleiding van binnen Tsuna is fantastisch. Ze zijn kritisch, innovatief en denken voortdurend mee. Geen vraag is te veel, en ze luisteren écht naar onze wensen.”

 

Shehr
PA

 

“De begeleiding van binnen Tsuna is fantastisch. Ze zijn kritisch, innovatief en denken voortdurend mee. Geen vraag is te veel, en ze luisteren écht naar onze wensen.”

 

Silvio
Huisarts

 

Missie & visie

Tsuna is momenteel in nauw contact met meerdere HIS-leveranciers om een toekomstbestendige koppeling te realiseren. Ons doel is om met (bijna) alle veelgebruikte HIS-systemen een integratie tot stand te brengen. Zo wordt Tsuna nog eenvoudiger en efficiënter inzetbaar voor iedere huisartsenpraktijk.

Onze missie:
We zijn trots om aan te kondigen dat ons slimme triage systeem een koppeling heeft met Bricks Huisarts!

Onze visie:
Dankzij de koppeling tussen Tsuna’s slimme triage systeem en het HIS van Tetra | Healthy Technology wordt het gebruik van de applicatie nog efficiënter. Relevante patiëntgegevens worden nu direct zichtbaar in het dashboard. Bovendien kan het SOEP-verslag gemakkelijk naar het HIS worden verstuurd. Ook het maken van afspraken en het direct inplannen in de agenda is vanaf nu veel eenvoudiger!

Wat maakt ons uniek?
Dankzij de koppeling tussen Tsuna’s slimme triage systeem en het HIS van Tetra | Healthy Technology wordt het gebruik van de applicatie nog efficiënter. Relevante patiëntgegevens worden nu direct zichtbaar in het dashboard. Bovendien kan het SOEP-verslag gemakkelijk naar het HIS worden verstuurd. Ook het maken van afspraken en het direct inplannen in de agenda is vanaf nu veel eenvoudiger!