Tsuna de Digitale Doktersassistente

 

Met Tsuna, de Digitale Doktersassistente, kunnen patiënten 24/7 hun zorgvraag indienen. Bij medische klachten doorlopen zij een triage op basis van de NHG Triagewijzer, geven hun beschikbaarheid door en formuleren hun hulpvraag. Onze AI zet dit om in een duidelijke S-regel en overzicht voor de assistente.

De assistente kan de zorgvraag op een rustiger moment afhandelen via de chat. Dit vermindert telefoondruk, bespaart tot 60% tijd per zorgvraag en verlaagt de werkdruk merkbaar.

Laagdrempelig

Onze vragen zijn zorgvuldig samengesteld aan de hand van de NHG triagecriteria en in samenwerking met huisartsen.

Betrouwbaar

Onze vragen zijn zorgvuldig samengesteld aan de hand van de NHG triagecriteria en in samenwerking met huisartsen.

Niet meer in de wachtrij

Onze vragen zijn zorgvuldig samengesteld aan de hand van de NHG triagecriteria en in samenwerking met huisartsen.

Slimme triage in de praktijk

1. Openen
 
Als eerste stap opent u de binnengekomen zorgvraag.
2. Beoordelen
 
Beoordeel de resultaten van de patiënt.
 
3. Contacteren
 
Neem contact op via de chat of bel terug naar de patiënt.
4. Afhandelen 
 
Bij een reactie terug kunt u de ticket afhandelen.
 
5. Opslaan
 
Genereer de P-regel en sleep eenvoudig de S en P regel in het HIS. 

Voordelen

Vermindering in het aantal telefoontjes

Onze vragen zijn zorgvuldig samengesteld aan de hand van de NHG triagecriteria en in samenwerking met huisartsen.

Meertalige mogelijkheden

Onze vragen zijn zorgvuldig samengesteld aan de hand van de NHG triagecriteria en in samenwerking met huisartsen.

Automatiseren van administratie

Onze vragen zijn zorgvuldig samengesteld aan de hand van de NHG triagecriteria en in samenwerking met huisartsen.

Voorkomen van niet gehoeven fysieke consulten

Onze vragen zijn zorgvuldig samengesteld aan de hand van de NHG triagecriteria en in samenwerking met huisartsen.

Chatten met de patiënt

Onze vragen zijn zorgvuldig samengesteld aan de hand van de NHG triagecriteria en in samenwerking met huisartsen.

Doelgerichtere zorg kunnen bieden

Onze vragen zijn zorgvuldig samengesteld aan de hand van de NHG triagecriteria en in samenwerking met huisartsen.

Tsuna werkt samen! 

De samenwerking tussen Tetra en Tsuna!
We zijn trots om aan te kondigen dat ons slimme triage systeem een koppeling heeft met Bricks Huisarts!

Wat betekent dit voor jou!
Dankzij de koppeling tussen Tsuna’s slimme triage systeem en het HIS van Tetra | Healthy Technology wordt het gebruik van de applicatie nog efficiënter. Relevante patiëntgegevens worden nu direct zichtbaar in het dashboard. Bovendien kan het SOEP-verslag gemakkelijk naar het HIS worden verstuurd. Ook het maken van afspraken en het direct inplannen in de agenda is vanaf nu veel eenvoudiger!

 

“De begeleiding van binnen Tsuna is fantastisch. Ze zijn kritisch, innovatief en denken voortdurend mee. Geen vraag is te veel, en ze luisteren écht naar onze wensen.”

 

Monica
Huisarts

 

“De begeleiding van binnen Tsuna is fantastisch. Ze zijn kritisch, innovatief en denken voortdurend mee. Geen vraag is te veel, en ze luisteren écht naar onze wensen.”

 

Robert
Huisarts

 

“De begeleiding van binnen Tsuna is fantastisch. Ze zijn kritisch, innovatief en denken voortdurend mee. Geen vraag is te veel, en ze luisteren écht naar onze wensen.”

 

Shehr
PA

 

“De begeleiding van binnen Tsuna is fantastisch. Ze zijn kritisch, innovatief en denken voortdurend mee. Geen vraag is te veel, en ze luisteren écht naar onze wensen.”

 

Silvio
Huisarts

 

Missie & visie

Tsuna is momenteel in nauw contact met meerdere HIS-leveranciers om een toekomstbestendige koppeling te realiseren. Ons doel is om met (bijna) alle veelgebruikte HIS-systemen een integratie tot stand te brengen. Zo wordt Tsuna nog eenvoudiger en efficiënter inzetbaar voor iedere huisartsenpraktijk.

Onze missie:
We zijn trots om aan te kondigen dat ons slimme triage systeem een koppeling heeft met Bricks Huisarts!

Onze visie:
Dankzij de koppeling tussen Tsuna’s slimme triage systeem en het HIS van Tetra | Healthy Technology wordt het gebruik van de applicatie nog efficiënter. Relevante patiëntgegevens worden nu direct zichtbaar in het dashboard. Bovendien kan het SOEP-verslag gemakkelijk naar het HIS worden verstuurd. Ook het maken van afspraken en het direct inplannen in de agenda is vanaf nu veel eenvoudiger!

Wat maakt ons uniek?
Dankzij de koppeling tussen Tsuna’s slimme triage systeem en het HIS van Tetra | Healthy Technology wordt het gebruik van de applicatie nog efficiënter. Relevante patiëntgegevens worden nu direct zichtbaar in het dashboard. Bovendien kan het SOEP-verslag gemakkelijk naar het HIS worden verstuurd. Ook het maken van afspraken en het direct inplannen in de agenda is vanaf nu veel eenvoudiger!