Tsuna de Digitale Doktersassistente
Met Tsuna, de Digitale Doktersassistente, kunnen patiënten 24/7 hun zorgvraag indienen. Bij medische klachten doorlopen zij een triage op basis van de NHG Triagewijzer, geven hun beschikbaarheid door en formuleren hun hulpvraag. Onze AI zet dit om in een duidelijke S-regel en overzicht voor de assistente.
De assistente kan de zorgvraag op een rustiger moment afhandelen via de chat. Dit vermindert telefoondruk, bespaart tot 60% tijd per zorgvraag en verlaagt de werkdruk merkbaar.
Laagdrempelig
Onze vragen zijn zorgvuldig samengesteld aan de hand van de NHG triagecriteria en in samenwerking met huisartsen.
Betrouwbaar
Onze vragen zijn zorgvuldig samengesteld aan de hand van de NHG triagecriteria en in samenwerking met huisartsen.
Niet meer in de wachtrij
Onze vragen zijn zorgvuldig samengesteld aan de hand van de NHG triagecriteria en in samenwerking met huisartsen.
Slimme triage in de praktijk
Voordelen
Vermindering in het aantal telefoontjes
Onze vragen zijn zorgvuldig samengesteld aan de hand van de NHG triagecriteria en in samenwerking met huisartsen.
Meertalige mogelijkheden
Onze vragen zijn zorgvuldig samengesteld aan de hand van de NHG triagecriteria en in samenwerking met huisartsen.
Automatiseren van administratie
Onze vragen zijn zorgvuldig samengesteld aan de hand van de NHG triagecriteria en in samenwerking met huisartsen.
Voorkomen van niet gehoeven fysieke consulten
Onze vragen zijn zorgvuldig samengesteld aan de hand van de NHG triagecriteria en in samenwerking met huisartsen.
Chatten met de patiënt
Onze vragen zijn zorgvuldig samengesteld aan de hand van de NHG triagecriteria en in samenwerking met huisartsen.
Doelgerichtere zorg kunnen bieden
Onze vragen zijn zorgvuldig samengesteld aan de hand van de NHG triagecriteria en in samenwerking met huisartsen.
Tsuna werkt samen!
De samenwerking tussen Tetra en Tsuna!
We zijn trots om aan te kondigen dat ons slimme triage systeem een koppeling heeft met Bricks Huisarts!
Wat betekent dit voor jou!
Dankzij de koppeling tussen Tsuna’s slimme triage systeem en het HIS van Tetra | Healthy Technology wordt het gebruik van de applicatie nog efficiënter. Relevante patiëntgegevens worden nu direct zichtbaar in het dashboard. Bovendien kan het SOEP-verslag gemakkelijk naar het HIS worden verstuurd. Ook het maken van afspraken en het direct inplannen in de agenda is vanaf nu veel eenvoudiger!


“De begeleiding van binnen Tsuna is fantastisch. Ze zijn kritisch, innovatief en denken voortdurend mee. Geen vraag is te veel, en ze luisteren écht naar onze wensen.”
Monica
Huisarts

“De begeleiding van binnen Tsuna is fantastisch. Ze zijn kritisch, innovatief en denken voortdurend mee. Geen vraag is te veel, en ze luisteren écht naar onze wensen.”
Robert
Huisarts

“De begeleiding van binnen Tsuna is fantastisch. Ze zijn kritisch, innovatief en denken voortdurend mee. Geen vraag is te veel, en ze luisteren écht naar onze wensen.”
Shehr
PA

“De begeleiding van binnen Tsuna is fantastisch. Ze zijn kritisch, innovatief en denken voortdurend mee. Geen vraag is te veel, en ze luisteren écht naar onze wensen.”
Silvio
Huisarts
Missie & visie
Tsuna is momenteel in nauw contact met meerdere HIS-leveranciers om een toekomstbestendige koppeling te realiseren. Ons doel is om met (bijna) alle veelgebruikte HIS-systemen een integratie tot stand te brengen. Zo wordt Tsuna nog eenvoudiger en efficiënter inzetbaar voor iedere huisartsenpraktijk.


Onze missie:
We zijn trots om aan te kondigen dat ons slimme triage systeem een koppeling heeft met Bricks Huisarts!
Onze visie:
Dankzij de koppeling tussen Tsuna’s slimme triage systeem en het HIS van Tetra | Healthy Technology wordt het gebruik van de applicatie nog efficiënter. Relevante patiëntgegevens worden nu direct zichtbaar in het dashboard. Bovendien kan het SOEP-verslag gemakkelijk naar het HIS worden verstuurd. Ook het maken van afspraken en het direct inplannen in de agenda is vanaf nu veel eenvoudiger!
Wat maakt ons uniek?
Dankzij de koppeling tussen Tsuna’s slimme triage systeem en het HIS van Tetra | Healthy Technology wordt het gebruik van de applicatie nog efficiënter. Relevante patiëntgegevens worden nu direct zichtbaar in het dashboard. Bovendien kan het SOEP-verslag gemakkelijk naar het HIS worden verstuurd. Ook het maken van afspraken en het direct inplannen in de agenda is vanaf nu veel eenvoudiger!